torsdag, maj 04, 2006

Vodafone/Telenor

Ok, vad tycker jag om min egna operatör då? *Suck*
Dessa reklamerserier som körs har blivit ett mode på reklammarknaden idag. Vodafone körde igång sin serie där dmo nyanställde en kvinna som fick lära sig säga "Ja" till allt. Själv pratade jag med dmo strax efter detta och inte tusan sa dom "Ja" till alla mina frågor. Ok, jag vet att det är inte något man kunde räkna med, men fånig reklam var det. Efter detta kom avsnitt på avsnitt men det lyfte aldrig utan gick bara nedför.
Nu har dom blivit Telenor och då kanske man kunde ha tänkt sig något nytt fräscht vad beträffar reklamen, men nejdå. Reklammakarna kom på geniedraget att måla om inspelningsstudio och sen köra på med det gamla usla tanken. Dessutom verkar dom numer anställa fler idioter.
"Vi byter ju namn."
"Med varandra?"
"Nej, till Telenor."
"Javisst ja."
*Dubbelsuck*

Inga kommentarer: