söndag, november 30, 2008

Tomtarna igen

Jag funderade i börja på november när dom eländiga glöggdrickande tomtarna skulle vara här igen, idag hörde jag dom igen. Var det då något nytt som företaget hade att bjuda på? Nej, samma djävla sång igen! Som tur är för mig så gillar jag inte glögg, men tack vare denna uttjatade reklam så skulle jag aldrig köpa märket om jag drack glögg.
Angående tomtar och upprepning. Dags för Coca Cola att försöka övertyga oss svenskar att cola är bättre än julmust. Påkostad animering om en fantastisk jul som bara blir bättre när lastbilarna med Coca Cola kommer.....suck. Att dom aldrig ger upp. Svenskarna vill ha sin must till julen och påsken, även fast vissa yngre vill nu ha cola också. Trots att att jag har varit en extrem fantast och konsument av cola, så finns det inget som slår Apotekarnes Julmust på julafton!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: