onsdag, december 03, 2008

3 (igen)

Nu blev det 3 som jag tar upp igen, men det skulle gärna kunna varit någon annan mobil leverantör, då alla är fortfarande lika dåliga.
Första nya filmen som kom var när en mansröst presenterar sitt kvarter där han bor. Han berättar om vilka andra som bor och jobbar där tills HON flyttar dit. Inget i filmen har en begriplig anknytning till mobiltelefoner. (Inte vad jag har hört eller sett)
Sedan kommer film nummer två, en djupare presentation av den nyinflyttade kvinnan. "Ahh, nu kommer det något som gör det begripligt", hoppas man, men nej! Det blir dravel dravel dravel, och i slutet något krystat om att dom har telefoner i fler färger. F-n att jag inte valde 3 som leverantör så jag kunde välja bland modell och fä.....vänta nu, det fick jag också göra. Så dom är inte så unika antar jag. ;-)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: